Питання-відповідь


Питання про оплату замовлення

•      Як я можу оплатити замовлення?

     Ви можете оплатити замовлення двома способами. Перший спосіб - оплата замовлення на карту Приват Банку. Реквізити для оплати Вам відправить наш менеджер прийняття замовлення. Таким чином, товар Ви маєте оплатити до того, як ми його відправимо. При переказі коштів на наш рахунок комісії немає. Оплатити Ви можете в будь-якому відділенні або терміналі Приват Банку, а також через Приват24 і будь-який інший банк України. Другий спосіб - накладений платіж. Ми відправляємо Ваше замовлення поштою і Ви його оплачуєте при отриманні. Але такий спосіб оплати виходить дорожче, оскільки доведеться оплатити на Новій пошті вартість послуги переказу коштів.

•      Як ви дізнаєтеся, що я оплатив замовлення?

     Після того, як Ви здійснили оплату, обов'язково сповістіть менеджера телефоном або повідомленням, вказавши при цьому прізвище та ім'я, місто, а також час оплати. Якщо ви зробили оплату через термінал, обов'язково збережіть чек до моменту підтвердження оплати менеджером.

•      Що таке оплата післяплатою?

              Накладений платіж - це оплата замовлення під час його отримання на пошті. Тобто ми відправляємо Ваше замовлення без оплати. На пошті Ви оглядаєте товар і відразу ж оплачуєте. Але таким способом ми відправляємо, тільки якщо ваше замовлення перевищує 100 грн. Також вартість доставки буде вдвічі більшою.

•      Як мені оплатити замовлення, якщо я перебуваю не в Україні?

    Ви можете оплатити замовлення через платіжну систему Western Union або зробити переказ на карту Visa/MasterCard.

Питання про доставку

•     Як я можу отримати замовлення?

  Усі замовлення по Україні ми відправляємо тільки Новою поштою.

•     Як швидко приходить замовлення?

  З моменту відправлення замовлення (з того моменту, коли Ви отримали смс з номером накладної) 1-3 дні. У більшість міст замовлення приходить наступного дня. Тільки в деяких випадках замовлення приходить на другий, ще рідше на третій день.

•     Як я можу отримати замовлення, якщо перебуваю в іншій країні?

  Замовлення в інші країни ми відправляємо українською національною поштою з можливістю відстеження замовлення онлайн (трекінговий номер).

•     Як швидко мені зателефонують після того, як я оформив замовлення?

   Менеджер передзвонює максимально швидко (зазвичай протягом 15 хвилин, рідше до однієї години), навіть у позаробочий час (після 18:00), але після 21:00 замовлення вже опрацьовуються на наступний день. Менеджер обробляє замовлення в міру їх надходження. Тому в деякі дні особливої завантаженості Вам можуть передзвонити протягом 2-3 годин.

•     Як швидко мені відправлять замовлення?

   Замовлення відправляються щодня після 13:00. Тільки в деяких випадках через день. Терміни відправки замовлення обговорює менеджер під час обробки замовлення.

Питання про повернення та обмін товару

•     Чи можу я повернути товар?

   Категорія товару, представлена в нашому інтернет-магазині, не підлягає поверненню, оскільки належить до засобів особистої гігієни. Але є випадки, коли повернення можливе!

•     У яких випадках я можу повернути товар?

  Отримавши товар і оглянувши його, Ви маєте повне право обміняти або повернути його, якщо він Вам не підійшов. Але товар має бути новий і упаковка не пошкоджена. Якщо товар виявився бракований і в ході експлуатації Ви це помітили, то його також можна повернути або обміняти.

Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам. Ми уважно ставимося до кожного і розглядаємо кожну ситуацію індивідуально.

•     Протягом якого часу я можу повернути або обміняти товар?

   Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів. Але за можливості, ми дуже просимо Вас зробити це якомога швидше!

Питання про консультацію

•     Якщо я не знаю які устілки мені підібрати, як бути?

   На цей випадок наш менеджер завжди дасть детальну консультацію! Ви можете зателефонувати за нашими номерами телефонів, які розміщені в розділі контакти або ж написати на нашу електронну пошту. Ми з радістю підберемо для Вас потрібні устілки, вкладиші або протектори.

•     Яку мені потрібно знати інформацію для того, щоб отримати консультацію?

   Якщо Вам необхідні устілки на всю стопу, Ви маєте знати розмір у сантиметрах. Тобто Ви маєте витягнути устілку із взуття, в яке Ви хочете придбати нову, і виміряти її лінійкою.

До зв'язку з нами Ви маєте визначитися, в яке взуття Вам потрібні устілки, і яка у Вас проблема зі взуттям (або стопами).